Frogner Fysioterapi & Akupunktur kan hjelpe både barn og voksne med akutte skader.

• Overtråkk av ankel: undersøkelse, behandling med akpunktur, taping og stabilsering.
  • Akutt vondt i kne eller nyoperert kne: undersøkelse, behandling med akupunktur og fysioterapi, stabilitetstrening, taping, evt. henvise videre for røntgen.
  • Akutt vondt i arm/håndledd: undersøkelse, evt. henvise videre til røntgen, evt. behandling med fysioterapi og akupunktur.
  • Akutt akillessenebetennelse: undersøkelse, behandling med akupunktur og taping/stabilisering.
  • Akutt vondt i skulder/frozen shoulder: undersøkelse, behandling med fysioterapi og akupunktur, stabilisering/taping.
  • Akutt senebetennelse i albu/arm: undersøkelse, behandling med fysioterapi og akupunktur, stabilisering/taping.
  • Akutt vondt/kink i rygg: undersøkelse, behandling med fysioterapi og eventuelt akupunktur, eventuelt henvise videre til annen kompetanse og/ eller røntgen.
  • Akutt vondt/kink i nakke: undersøkelse, behandling med fysioterapi og eventuelt akupunktur, eventuelt henvise videre til annen kompetanse og/eller røntgen.
  • Akutt hodepine/svimmelhet: undersøkelse, evt. behandling med fysioterapi og/eller akupunktur, eventuelt henvise videre til annen kompetanse og/eller røntgen.
  • Akutt vondt i kjeve: undersøkelse, behandling med fysioterapi og akupunktur, evt. henvise videre til annen kompetanse.
  • Akutt bihulebetennelse: undersøkelse, behandling med akpunktur.
  • Akutt forkjølet/febril: udersøkelse, behandling med akupunktur.